Повідомлення можуть оцінюватися, використовуючи шкалу, засновану на теорії об'єктивного й суб'єктивного пізнання. Ця теорія може допомогти Вам подивитися на взаємодію між людьми по-новому. Вона описує два різних шляхи, по яких ми можемо оцінювати й вивчати різні об'єкти. Кожний з нас може використовувати обидва ці методи в різних ситуаціях й у різних пропорціях. Представимо, наприклад, двох людей, перший є більше об'єктивний дослідник (Джим), а друга - більше суб'єктивна (Мері). У наведеному прикладі дівчина представлена як суб'єктивний учень, юнак - як об'єктивний. У реальному світі існують саме такі тенденції, хоча, досить часто, зустрічаються виключення У групі заснованої на співробітництві й взаємодопомозі, було б чудово, якщо кожний володів обома видами пізнання. У кожній конкретній ситуації, наприклад у форумах, постарайтеся оцінити повідомлення студентів, виходячи із цих двох критеріїв. Можливо, це зможе допомогти Вам зрозуміти кожного з учнів і створити гарну атмосферу для навчання.
Ви можете довідатися більше про викладені вище ідеї: